Uw partner in werving en selectie

Op zoek naar goede medewerkers?

Het vinden van de juiste medewerkers die zowel binnen het functieprofiel én bij uw organisatie passen kost u veel tijd. Danesch ontzorgt u door het voortraject van werven en selecteren uit handen te nemen. Wij gaan voor u op zoek naar medewerkers die voldoen aan de functie eisen, passen binnen uw bedrijfscultuur én aanvullende vaardigheden en kwaliteiten bezitten. Met onze 25 jaar ervaring in het bedrijfsleven en de overheid weten wij precies waar wij op moeten letten om de meest geschikte kandidaat voor u te vinden. Danesch is uw partner in werving en selectie.

Waarom Danesch?

Opdrachtgevers

Persoonlijk

Wij willen uw bedrijf goed leren kennen. Zodat wij precies weten welk type kandidaat bij uw organisatie past. Door een uitgebreid intakegesprek krijgen wij een goed beeld van uw organisatie zodat wij de medewerker kunnen selecteren die past binnen het functieprofiel én uw organisatie.

25 jaar ervaring

Wij hebben 25 jaar ervaring in de werving en selectie van personeel. Hierdoor hebben wij een flinke knowhow opgebouwd in alle branches/sectoren en een groot netwerk. Door onze jarenlange ervaring beschikken wij over veel expertise en vakkennis binnen zowel het bedrijfsleven als de overheid.

No Cure No Pay

Danesch gaat voor u op zoek naar de beste kandidaten voor uw openstaande vacatures. Dat doen wij op No Cure No Pay basis. U betaalt ons dus pas als wij de geschikte kandidaat voor uw organisatie hebben gevonden.

Door heel het land

Is uw organisatie buiten de Randstad gevestigd of heeft u vestigingen door heel het land? Geen probleem. Wij werken niet regiogebonden en kunnen u van de juiste medewerkers voorzien door heel Nederland.

Beschikbare kandidaten

Jacoline
Hendrik Ido Ambacht

Sinds 1999 werkzaam in het onderwijs en op zoek naar een functie in het bedrijfsleven, waar zij haar communicatieve, sociale en organisatorische kwaliteiten in kwijt kan. Beschikbaar voor 24-32 uur per week.

Beschikbaar per direct

Talen: Nederlands, Engels en Spaans
I.b.v. rijbewijs BE en eigen vervoer
Goede kennis van Office pakketten

Bel 06 - 40 051 164
Yvonne
Pijnacker

Sinds 1999 werkzaam in de autobranche/schadebedrijven als financiële professional. Yvonne is op zoek naar een uitdagende parttime functie voor 32 uur per week.

Beschikbaar per 1 maart 2019

Opleiding: PD Boekhouden. Goede kennis van de Engelse taal. I.b.v. rijbewijs BE en eigen vervoer. Goede kennis van Office- en boekhoudpakketten

Bel 06 - 40 051 164
Opdrachtgevers
Miranda Z.
Papendrecht

Sinds 1993 t/m 2017 werkzaam geweest als claimbeoordelaar / opsporingsambtenaar bij een uitkeringsinstantie. Staat open voor een leuke baan (in overleg) voor 24-32 uur per week.

Beschikbaar per direct tot juni 2019

Talen: Nederlands, Engels en lerend Zweeds
I.b.v. rijbewijs B en eigen vervoer
Kennis van loonadministratie i.v.m werkzaamheden als uitvoerend opsporingsambtenaar.

Bel 06 - 40 051 164

Wilt u een partner in werving en selectie?

Als uw persoonlijke partner in werving en selectie weten wij precies wat uw organisatie voor medewerkers nodig heeft. Wij gaan voor een lange termijn samenwerking op basis van commitment en vertrouwen. Wilt u een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Bel dan naar 06 – 40 051 164 of vul onderstaand contactformulier in.






Op zoek naar een persoonlijk en vertrouwd werving- en selectiebureau?